من الان اینم

خیلی وقت بود میخواسم این پستو بنویسم...لیست علایقم افکارم اهدافم و و و ...درین تاریخ....میدونم ادما بعد ی مدت کلا تمام افکارشون تغییر میکنه و طولش بستگی داره ب اون دوره ....

 

رنگ مورد علاقم...بنفششششش و زرد...حیوان پاندا...جغد..مار..اسب....ساز پیانو...غذا فسنجون ..پیتزا..لوبیا پلو...

کارایی واقعا دلم میخواد الان موقعیتش نیست..اسب سواری سنتور...خوشنویسی و نقاشی...کنسرت تتل و شادمهر و بنیامین و چاوشی و علیزاده واقعا ارزومه

جاهایی ک دوس دارم برم...ریو دوجانیرو..پاریس چین و هند...احتیاجات الانم..لیزیک ..کمی چاق شدن...کلی پول برای خرید...گلکسی اس6...گواهینامه...

خصوصیات مسترم...اروم و ریلکسسس...خوش اخلاق...دستشم ب دهنش برسه...قد 170 ب بالا و خیلیم خوشگل نباشه اما پولدار باشه....و برام بمیره عاشقم باشه...باشخصییییت باشه...هوم...پوولدار باشه....باحال باشه...پولدار باشه....

اسم بچه هام اردلان اردشیر مهرگان ایراندختکارایی ک باید براشون انجام بدمممم...رقص باله...زبان فرانسوی و پیانو

 دغدغم..جوش لعنتی...بی پولی...لنزم...ریاضی و فیزیکو چجوری میخوام پاس کنممممم....پری قبل از من از نکنه

کارای مورد علاقم..کتاب خوندن ..نقاشی...موزیک...اشپزی...شهری دوس دارم برای زندگی..شهرکرد شمال..تهران و اصفهان البته اگ هواش تمیز بود هه....کشور دیگ هم دودلم بین کانادا و استرالیا ...ولی ن فقطططط ایران...

خواننده..چاوشی..تتل..بنیامین..اردلانم عاشق قیافشم...رضا یزدانی..وایییی مسیح و ارررررش جانانم..سامی بیگی.

از سریالای تل متنفرررم بخصوص کیمیا ولی عاشق شمعدونی بودم...الانم ک برگریزان عالیه..و چن شنبه با سینا هم خیلی دوس دارم

اینده رشتم اگه خوب پیش رفت دوس دارم تا دکترا بخونم اگرم حال نداشتم و موقعیتش بود عاشق دبیریم...بهترین شغل...شاید الان حسرت پرستاری یا بقیه شغلای بیمارستانیو بخورم اما بخاطر علاقه اصلا و ابدا نیست بخاطر مسایل مالی و این حرفاشه.....دلم میخواد بخوووونم موفق باشم تو درسام دوس دارم ب جایگاهای بالا مث وزیر محیط زیست  بشم....ن خدایی الان ک فک میکنم حال این همه مشغله رو ندارم ویییی

افکارم فهلا مرتب نیست مشوش مشوشه الان یعنی فکر همین الانم اینه ک همکلاسیا و دوستا و مخصوصا هم اتاقیای خوبی داشته باشم دانشگاهمونم خوب باشه شهرشم خوب باشه 

 لحظات قشنگ و سادم:غروب+نون تازه...بعد مامی برام نون قازی خرما گردو یا نون پنیر سبزی بیاره.......

از خواب بیدار شم و ببینم بارون یا برف میاد......یا صبا با صدای رادیو بیدار شم و ببینم همه دارن میرن مدرسه و بیرون بعد پتو رو بالا بکشم و باز بخوابم

شامو مامان انقد خوشمزه بسازه ک نتونم جلو پرخوریمو بگیرم...هاهاها لاغری یجورایی خیلی خوبه

برای پرنده ها دون بریزم و ببینم ک جمع شدن و میخورن...

وختایی ک مینارو محکم فشار میدمو و بوسش میکنم...بچچچچچچچچم

وقتی ی کتابو تموم میکنم...هه هه

.

.بترین انیمشنایی ک دیدم راتاتویییییی...دروننننن...پاندای کنگ فو کارررررر...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 12 دی 1394برچسب:, | 20:23 | نویسنده : ناردونه |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مهر پزشک